loading...
اسنو موزیک | دانلود فیلم و آهنگ با لینک مستقیم
AdMiN بازدید : 466 سه شنبه 05 بهمن 1395 نظرات (0)

پشت پرده شبكه "من و تو"

www.fardanews.com/fa/news/199897/پشت-پرده-شبكه-من-و-تو
وطن امروز در يادداشتي با عنوان "پشت صحنه كانال بهائيت" به قلم وحيد اطلس نوشته است: شبکه انگلیسی من و تو 1 و 2 در تاریخ 6 آبان 1389 تاسیس شد. ابتدا همه فکر ...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج ، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می‌کند.
اورینب مشایخی یا ارمیا در آلمان توسط ۳ خانواده طرفدارن مجاهدین حمایت مالی می شود پس از معرفی وی به شبکه من و تو۱ مقدمات حضور وی برای شرکت در این شوی تلویزیونی ...

پشت پرده ای دیگر از شبکه من و تو؛ فیلم افشاگری جدید از ...

plus.ir/.../پشت-پرده-ای-دیگر-از-شبکه-من-و-تو-فیلم-افشاگری-جدید-از-امین-خواننده...
خلاصه صحبت های جنجالی امیرحسین کریمی، چهره خبرساز آکادمی موسیقی گوگوش درباره پشت پرده های شبکه من و تو؛ اختصاصی تی وی پلاس. TVPlus. ۱۸ اسف ۱۳۹۴.

پشت پرده سولماز در من و تو - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=aahzDOfaJuQ
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بارگذاری توسطMedad rangi channel
پشت پرده سولماز در من و تو ... فیلم افشاگری امیرحسین درمورد شبکه من و تو بعد از اقدام سولماز ... افشاگری بی سابقه از منابع مالی شبکه من و تو!!

ویدئو جدید سولماز پیمانی و افشای پشت پرده استیج من و تو – ...

www.momtaznews.com/سولماز-پیمانی-پشت-پرده-استیح-من-و-تو-را/
به گزارش ممتاز نیوز، امیر حسین (شرکت کننده دوره قبل) در مصاحبه ای با اشاره به اتفاقات پشت پرده شبکه من و تو دست به افشاگری زده و برگ دیگری از اهداف شبکه من ...
پس از آنکه در بخش نخست این گزارش به چگونگی شکلگیری و هزینه های پشت پرده شبکه انگلیسی بهایی من و تو اشاره شد در این بخش به شکلگیری کمیته بحران و ...

جزئیاتی جدید از پشت پرده شبکه بهایی «من و تو»

seirnews.com/fa/news/12442/جزئیاتی-جدید-از-پشت-پرده-شبکه-بهایی-من-و-تو
پس از آن‌که برخی رسانه‌ها از پشت پرده زندگی "کیوان عباسی" مدیر شبکه «من و تو» که از مدیران و سرمایه‌گذاران یکی از شبکه‌های غیر‌اخلاقی بوده پرده برداشتند ، این بار ...
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می کند.

انصاف نیوز | پشت پرده انصراف «سولماز» از استیج من و تو ( ...

www.ensafnews.com/20525/پشت-پرده-انصراف-سولماز-از-استیج-من-و-ت/
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سولماز پیمایی یکی از شرکت‌کنندگان مسابقه خوانندگی استیج در برنامه جمعه شب (نهم بهمن) در اقدامی نسبت به آنچه در پشت پرده شوهای شبکه من و تو ...
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه ی ماهواره ای من و تو از ابتدای تاسیس تا به امروز منشاء اخبار شرم آوری از ... به عنف در رابطه با عوامل پشت صحنه و یا روی پرده ی خود بوده است.
۲۱ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته این اولین باری نیست که روابط اخلاقی پشت پرده کارکنان شبکه های ماهواری و علی الخصوص شبکه صهیونیستی من و تو بر ملا می شود.

افشاگری درمورد شبکه من و تو توسط شبکه های ماهواره ای - آپارات

www.aparat.com/v/.../افشاگری_درمورد_شبکه_من_و_تو_توسط_شبکه_های_ماهواره
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - جواد افشاگری درمورد شبکه من و تو افشاگری درمورد شبکه من و تو توسط شبکه های ماهواره ای افشاگری , شبکه های ماهواره ای , پشت پرده , شبکه من و تو , ...

فیلم پشت پرده سولماز در برنامه استیج شبکه من و تو - آپارات

www.aparat.com/v/jF29n/فیلم_پشت_پرده_سولماز_در_برنامه_استیج_شبکه_من_و
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سایت خبری تفریحی به روز نیوز در این فیلم سولماز به دلیل مسائل پپست پرده اعلام می کند که از مسابقه اصراف می دهد.برای دیدن فیلم های جدید و ...

تجاوز وحشیانه مجری شبکه من و تو به دو زن و یک کودک! 18+ - ...

www.aparat.com/v/OU49l/تجاوز_وحشیانه_مجری_شبکه_من_و_تو_به_دو_زن
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - LONDON CHANNEL پس از افشاگری های سولماز شرکت کننده برنامه استیج شبکه من و تو و امیرحسین آکادمی گوگوش از اتفاقات پشت پرده شبکه من ...

ایران خبر - فیلم/افشاگری امیر حسین از پشت پرده من و تو (2)

www.irankhabar.ir/fa/doc/.../فیلم-افشاگری-امیر-حسین-کریمی-پشت-پرده-شبکه-2
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می کند.

ایران خبر - فیلم/افشاگری امیر حسین کریمی از پشت پرده ...

www.irankhabar.ir/fa/doc/.../فیلم-افشاگری-امیر-حسین-کریمی-پشت-پرده-شبکه
۱۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بعد از افشاگری سولماز در استیج ، امیرحسین کریمی از خوانندگان آکادمی من و تو از پشت پرده این شبکه پرده برداری می‌کند.

مدیر شبکه ماهواره ای: پشت پرده شبکه من و تو را افشاء می کنم! ...

www.entekhab.ir/fa/.../مدیر-شبکه-ماهواره-ای-پشت-پرده-شبکه-من-و-تو-را-افشاء-می-...
به گزارش انتخاب به نقل از جام؛ مهران عبدشاه مدیر شبکه او آی پی ان در رابطه با نوع فعالیت شبکه من و تو و خیانت این شبکه به ملت ایران خطاب به رسانه های رسمی کشور ...
۳ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تلویزیون من و تو اولین تجربه کاری کیوان و مرجان عباسی نیست، تجربه مدیریتی آنها در بحث رسانه به شبکه ماهواره‌ای «ببین تی.وی» برمی‌گردد که ...
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگری امیر حسین کریمی پشت پرده شبکه من و تو راز های نگفته از شبکه من و تو آکادمی شبکه ضد ایرانی افشاگری امیر حسین کریمی از پشت ...

پشت پرده من و تو، به روایت امیرحسین کریمی - پندار

pendar.news/2016/02/پشت-پرده-من-و-تو،-به-روایت-امیرحسین-کریم/
«امیرحسین آکادمی نیستم.» این جمله امیرحسین کریمی بود که به واسطه حضور در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش در شبکه ماهواره‌ای من و تو شهرتی کسب کرده بود و پس از ...

پشت پرده "بفرمایید شام" من و تو افشا شد - Gerdab.IR | گرداب

gerdab.ir/fa/news/11252/پشت-پرده-بفرمایید-شام-من-و-تو-افشا-شد
۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - پشت پرده "بفرمایید شام" من و تو افشا شد. يکي از اسرار شبکه "من و تو" مبهم بودن منابع مالي اين شبکه عريض و طويل است که بنا بر اخبار به دست ...
حقايق تكان دهنده از پشت پرده شبكه من و تو. رها از طريق دوتايي شدن توليد مثل مي كند! امير وفايي/سانسور شده در در روزنامه قانون. كاش رسانه هاي داخلي كمي بيشتر در ...

پشت پرده شبکه من و تو

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=173116
۸ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - برادر و خواهری با نام‌ های کیوان و مرجان عباسی مدیران اصلی این کانال هستند و گروه تلویزیونی مرجان ، صاحب اصلی کانال من‌ و تو محسوب می‌شود اما ...
به گزارش نداي انقلاب شبکه تلویزیونی من وتو که در لندن مستقر است ، اخیرا جشن تولد یک سالگی اش را برگزار کرد.از روز اول ظهور این مجموعه تا به امروز حدس و گمان های ...

پرده برداری سولماز پیمایی از آنچه که در پشت پرده ی شبکه من ...

www.poonak.org/پرده-برداری-سولماز-پیمایی-از-آنچه-که-در.html
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پرده برداری سولماز پیمایی از آنچه که در پشت پرده ی شبکه من و تو می گذرد. پخش زنده ی برنامه ی استیج از شبکه ی من و تو، ظاهرا برای گردانندگان این ...
لو رفتن پشت پرده برنامه استیج شبکه من و تو فیلم سولماز یکی از شرکت کنندگان برنامه استیج شبکه ماهواره ای من و تو از ادامه این برنامه انصراف.

پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج!! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۱۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پشت پرده رسوایی من و تو در مسابقه استیج!!, این بار شرکت کننده ایی به نام ... اگر می خواهید بیشتر بدانید : فساد اخلاقی شبکه من و تو علنی شد!
به گزارش سایت خبری تفریحی به روز نیوز بعد از افشاگری سولماز از پشت پرده من و تو اینک نوبت به امیرحسین کریمی رسید تا از پشت پرده شبکه من و تو پرده ...

جستجوهای مربوط به پشت پرده شبكه "من و تو"

آمنه مجری افغانی من و تو

آمنه مجری من و تو

بیوگرافی امنه مجری من وتو

بیوگرافی آمنه محمدی مجری من و تو پلاس

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 73
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 165
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 895
  • بازدید ماه : 4,372
  • بازدید سال : 79,233
  • بازدید کلی : 523,053